مصاحبه آرشیو خبر ها
چیزهای خوبی در مورد دیبالا شنیده ام

چیزهای خوبی در مورد دیبالا شنیده ام

تنها 5 روز بعد از فینال لیگ قهرمانان در میلان، زین الدین زیدان به ایتالیا بازگشت تا یک فضای ورزشی را به نام خودش (Z5) در بورگارو، یکی از توابع تورین افتتاح کند. در طی این رویداد، مربی رئال مادرید به سوالات خبرنگاران در مورد دیبالا، موراتا و پوگبا جواب داد:

 

دیبالا:

 

مردم حرف های خیلی خوبی در مورد او به من می زنند. علاوه بر اینکه بازیکن بسیار خوبی است، خیلی هم سر به راه و عاقل است و این خیلی مهم است: اینکه خوب باشید و ذهن خوبی هم داشته باشید.

 

پوگبا:

 

او برای هر تیمی خوب خواهد بود و بازیکن مهمی هم هست، اما الان در یوونتوس است و باید به این قضیه احترام گذاشت.

 

بازگشت موراتا به مادرید:

 

او در ایتالیا خیلی خوب بازی کرده و پیشرفت فراوانی کرده است، اما نمی دانم چه می شود، حالا وقت فکر کردن به این چیزها نیست.

 

ایسکو:

 

الان وقت فکر کردن به این چیزها نیست. ما تازه فصل را تمام کرده ایم، همین 3 روز پیش! و هنوز در مورد هیچ چیز با هم حرف نزده ایم. ایسکو جایی نمی رود.

 

او در نهایت پیامی هم به یووه فرستاد، او بین سالهای 96 تا 2001، 2 اسکودتو با یوونتوس برده بود:

 

یوونتوس در قلب من است و بازگشت به تورین همواره احساساتی ام می کند. من حس خاصی به یووه دارم، بنابرین از کجا معلوم؟ شاید روزی به تورین، به جایگاه (― ِ یووه) برگردم. یووه در سالهای اخیر پیشرفت فراوانی کرده است. آنها می توانند هرچیزی را فتح کنند و در لیگ قهرمانان هم خوب کار کرده اند، اما من مربی رئال هستم و بهترین حالت این است که ما قهرمان شویم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: